Loading...

“La paràlisi per l’anàlisi és una pèrdua d’oportunitat”

per @Sant Cugat Business Park

Precisament per no perdre oportunitats, ahir es va celebrar a l’@Sant Cugat Business Park la xerrada “Oferir, donar, vendre o despatxar. Què necessita el meu model de negoci?” a càrrec de Yolanda Tarango d’InnerBuilders. Els assistents van poder explicar la seva experiència com a emprenedors y compartir-la amb la resta, per aprendre i conèixer noves maneres de dirigir-se als seus clients i potencials. Va quedar clar que és molt diferent “donar”, d’”oferir”, “vendre” o “despatxar”, així com altres accions com la de “col·locar”. A més, es va aconsellar als assistents que abans de fer vendre algú altre és millor anar un mateix a vendre els seu producte/servei, ja que d’aquesta maneres es poden conèixer de primera mà les seves carències i/o virtuts i establir la millor estratègia per la seva comercialització.

“Res funciona per sempre igual” per això és important la flexibilitat i l’adaptació d’una empresa en els canvis que es produeixen en el seu entorn. Davant la pregunta “què ens convé?”, la resposta és: en funció del producte, servei, negoci, recursos, objectius… anirà bé oferir, donar, vendre o despatxar. Aquesta xerrada s’emmarca dins d’un cicle de tres xerrades més fins a finals d’any que són complementàries i que tenen relació amb emprendre i els seus resultats.

'' ) ); ?>